lauantaina, toukokuuta 30, 2015

Löydänköhän teidät ?

Huomenna ei sitten enää blogilista pelitä.Sen kautta olen seurannut blogeja koko yhdeksän vuotta. Nyt pitää löytää uudet reitit.  Blogilistalla kävin tänään ja huomenna tulee käymään tekninen tukeni. Toivottavasti ehdimme jotain katsoa. Toivon, että löydän teidät vanhat ja uudemmat tutut.


Olen tehnyt puutarhahommia, laittanut perennapenkkejä. Ostanut kesäkukkia toivoen, että ei enää tule hallaöitä. Tässä on yhdet kesäkukat toivottamassa hyvää kesää!

8 kommenttia:

Annika kirjoitti...

Itse suosittelen Bloglovinia, sinne mm. pystyy tallentamaan postauksia muistiin. Lisäksi ohjelma antaa omien seurantojen perusteella suosituksia - helppo löytää uutta luettavaa. :)

Matleena kirjoitti...

Minä olen seurannut blogeja jo pitkään blogini oikeaan reunaan laatimani listan avulla, se on niin helposti saatavilla ja nähtävillä. :)

AnniKainen kirjoitti...

Minä käytän Feedlyä ja suosittelen sitä :)

Sinikka kirjoitti...

Kauniit kesäkukat. Teen samoin kuin Matleena.

Helka kirjoitti...

Bloglovin ja blogue.fi on hyvät :)

Pirena kirjoitti...

Minä usein seuraan blogaja toisten bloggaajien siitä sivureunan listasta. En ole saanut itselleni laitettua kun en osaa. Laiskuus on nykyään päivän sana ettei tule niin ahkeraan seurattua edes muutamaa pitkäaikaisbloggaajaa.
Ihana tuo kukkakuva.

iso gnu kirjoitti...

Pirena: näin näyttää minullekin käyvän. Kiire on ollut ja tekninen tukeni on maailmalla. Jos joskus saisin vaikka omalle sivulle seurattavia blogeja listaan. Joku siellä on joskus vuosis sitetn teknisen tukeni laittamana. Kukat on uudet kesäkukat - ja itsekin ihmettelen tuota vaaleanpunaisen ja vahvan pinkin yhdistelmää ja pidän!

MysteryKnitter kirjoitti...

Nice flowers. I wish you peaceful autumn.