sunnuntaina, syyskuuta 03, 2006

Abububu Bror




Olen apupupu Anselmin veli ja nimeltäni Bror. Eikö sovikin nimi hyvin? Ehdolla oli kaikenlaisia nimiä: Bo, Bengt, Bjarne,Björn, Bertil, Bruno ... Lempivärini on vihreä. Erisävyiset punaiset Verbenat ovat suosikkini. Kiipeilin vain kukkaruukuissa. Anselmi on huimapäisempi ja uskalsi kiipeillä omenapuussakin. Olisin halunnut leikkiä Anselmin kanssa, mutta hän on tekijäni työpaikalla erittäin tärkeässä tehtävässä. Hän on houkuttamassa tekijäni työkavereitakin puikkoja kilkuttamaan. Anselmi on kuulemma onnistunut luomaan innostuksen ilmapiirin ja ensi viikolla on tulossa uusia apupupuja kilpaa keskiviikon kokoontumisessa. Bravo!

Seuraavan apupupun nimeä odotan mielenkiinnolla;). Senhän on alettava C:llä, eihän tekijäni voi muuttaa syysteemiään. Celsius - hihi,hih!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, Bror on komea! Ja kuinka voi olla vielä noin upeita kukkia...mulla (ja Piialla) on vain villiintynyttä nurmikkoa...

Anonyymi kirjoitti...

Hih, tuo onkin hyvä idea nimetä puput, tiedät sitten aakkosista, montako bubua olet tehnyt.
Anselmi on reilu kaveri, kun houkuttelee muitakin talkoisiin :).

Minäkin ehdotin meidän pupuille nimeä, mutta kuopus on ehdottomasti sitä mieltä, että Apupupu on Apupupu eikä lainkaan Jussi tms..

Anonyymi kirjoitti...

Mä oon kans miettinyt Jussin viemistä töihin - pari työkaveria oon jo haastanut puputalkoisiin (ja ainakin yksi pupu on jo syntynyt)...

Ihanan iloinen pupu tuo Bror!